Bağlantı kurma hala her zamanki gibi önemli

Bağlantı kurma, son geçmişte olduğundan daha bugün biraz daha farklı olsa bile, yine de hiç iş sahiplerine kadar önemlidir. Sen bağlantının her türlü inşa etmek ve onlardan bir SEO fayda elde edebilmek için kullandı. Ama şimdi, yıllar boyunca tüm değişiklikler ile, sadece en iyi bağlantılar onlara gerçek bir faydası var. Bu bağlantılar Google tarafından ağırlığı çok verilir ve onlar da genellikle doğrudan sitenize trafik göndermek. Sorun, bu bağlantılar olduğu kadar olarak geçmek için kullanılan önemsiz bağlantıları daha almak zor "iyi bağlantı kurma." Bunun, dönüşüm oranları çok daha düşük olduğu için. 100 link almak ve sadece bu yüksek kaliteli bağlantıları birkaç alıyorum sonunda deneyebilirsiniz.
 İlk başta, (... iyi, akıllı olanlar zaten) bu kötü bir şey gibi görünüyor, ama pazarlamacılar için iyi olduğuna inanıyoruz. sadece istenmeyen önemsiz bağlantıları istediğiniz Pazarlamacılar genellikle bağlantı binanın bu tür deneyin ama onlar sadece onlara onlarca getirmek için kullanılan aynı çaba birkaç bağlantılar olsun görünce vazgeçtim. daha zor, çünkü ek olarak, kendi tanıtım stratejilerini optimize en iyi pazarlamacıları ortalama pazarlamacılar karşılaştırıldığında dönüşüm oranlarını iki katına ya da üç katına edebiliyoruz. Bu yazı, ben size daha iyi dönüşüm oranları için bağlantı kurma optimize başlayabilirsiniz birkaç yolu göstermek istiyorum. Ben önemli ölçüde size bağlantı kurma kampanyaları elde bağlantıların sayısını artıracak en az bir taktik ile yürüyüp eminim.

 Bağlantı Bina Kampanyası İki Ana Parçaları Biz size dönüşüm oranlarını artırabilir farklı şekillerde dalabilirsiniz önce, bir kampanyanın farklı yönlerini anlamak önemlidir. : Her kampanya farklı olsa da, genellikle iki ana bölümden oluşur içeriğinizi ve promosyon . Geliştirilmesi ya bu, daha yüksek dönüşüm oranlarına yol açabilir, hatta promosyon tarafında bu makalede odak yöntemlerin çoğu bile. Bölüm # 1: İçerik içerik herhangi bir tür bir bağlantı kurma kampanyası kullanılabilir. Blog gönderileri, araçları, resim galerileri-adını siz koyun. bazı değeri vardır ve bunu link almak istiyorsanız, temelde, bunu kullanabilirsiniz. cevabı sadece genellikle çünkü çoğu dönüşüm oranı optimizasyon taktikleri şeylerin içerik tarafında odaklanmak değil nedenidir "daha iyi yapmak." içerik daha etkileyici, daha kolay kendisine bağlamak için insanları ikna etmektir. Bölüm # 2 - Promosyon (E-Sosyal) link binanın diğer kısmı sizin dışına eseridir. bağlantıların iki türü vardır. Herkes kurmak (blog yorumları ve web 2.0 siteleri düşünüyorum) olduğunu linkler. Bu bağlantılar iyi en iyi. gerçekten harika bağlantılar insanları temas olsun olanlardır. birçok kanallardan kişilerle irtibata geçebilirsiniz ederken, taktik çoğu ben çok en yaygın gereğidir e-posta sosyal yardım, dahil değinmek için gidiyorum. Bu arada o dışarı ile, başlayalım. Way # 1: Daha sonra için Linki kaydet Eğer iyi bir tanıtım e-postası yazabilir miyim? Diyelim ki sadece bir kesinlikle epik blog yazısı yazdı ve niş içinde diğer blogcular e-posta göndererek kendisine bağlantıları almak için çalışıyoruz diyelim.


Yapabilir misin: Kibar ol? çok güçlü hadi değil mi? En azından yok gibi görünüyor yapmak için çalışın , sadece bir bağlantı ister misin? Bunlar iyi bir tanıtım e-posta üç önemli parçalarıdır. Birkaç yıl önce, bu yeterli oldu. kibarca ve iyi dilbilgisi ile bir bağlantı istedi, size gönderilen e-postalar 100 10-20 bağlantıları yukarı alabilir. Ama şimdi? Bu çok daha düşük olduğunu. e-posta aynı tip 10 bugün var ise, heyecan duyarım. Ne oldu? Eh, pazarlamacılar kendi e-posta sosyal kampanyaları için kullanılan şablonlar paylaşmaya başladılar. bu pazarlamacıların iyi e-postalar neye öğrenmenize yardımcı olur, çünkü bu e-postaları paylaşmak amacı iyidir. Sorun çok pazarlamacıların tembel olduğunu ve o tembel olanlar bize geri kalanı zarar. Bu pazarlamacılar Tüm kopyalama, neredeyse kelimesi kelimesine, bu farklı şablonlar başladı. Sonuçta blogcular ve gazeteciler bugün bir bağlantı soran bir gün benzer e-postaların (popüler olanlar yüzlerce olsun) birçok almanızdır. Bunların çoğu düz çöp kutusu içine gidin. Kötü bir sosyal e-posta belirtileri: Bu yoğun gelen kutularını personel blogcular ya da personel bariz bu sadece bir bağlantı isteği olduğunu yapmak şablonu kabartmak birkaç sahte işaretleri arayın. Örneğin, herhangi bir kişiselleştirme olup olmadığını görmek için bakacağız. E-posta ilk satırı ise: Ben blogunuzu okumadan seviyorum Bu gerçekten balık görünüyor. gibi bir şey ile karşılaştırın: Ben Facebook reklamcılığı için blog yazısı ekledi. Ben nihayet benim ilk karlı kampanya sayesinde var! Bu e-posta belirli blogger için yazılmıştır açıktır. Kötü bir bağlantı isteği e-posta diğer ana işaretidir ... bir bağlantı: Your Link İnşaat Dönüşümler Boost 4 alışkanlıklar | sej Birisi size (ya da bir blogger) için e-postadaki bir bağlantıyı içeriyorsa, bunlar genellikle sizden bir şey istiyorum. İnsanlar haklı, kullanılan duygu sevmiyorum, ve hepsi de herhangi bir şüphe varsa, genellikle onlara bir bağlantı ile herhangi bir postaları siler. Çözüm? Farklı olun: en pazarlamacıları böyle bağlantılarla kendi e-posta gönderiyorsanız, tersini yapmak: İlk e-postada herhangi bir bağlantıları dahil değildir. Eğer kararsız olabilir tek nedeni şimdi bile önce ilk bir yanıt almak için ihtiyaç vardır sormak bir bağlantı. Eğer, bir yanıt almak için gidiyoruz bağlayan değer bir şey varsa, olsa da, güven bana.

 Birisi bile bir e-postayı yanıtlamayın olmaz, ayrıca, onlar? Bir bağlantı vererek sorun üzerinden gitmek gittiğini sanıyorsun Nadiren. Eğer bu test ederseniz, size cevap ve genel bağlantı hızı önemli ölçüde artar olduğunu göreceksiniz. Aslında bu nasıl yapabilirim? Basit. normal sosyal e-postaları bir çizgi eklerseniz gibi: Ben sadece yıkama kediler üzerinde büyük bir rehber yayınladı, burada link: (link) gibi bir şey ile değiştirin: Ben her zaman kediler hakkında yazıyoruz biliyorum ve ben (aslında şaşırtıcı bir az bilinen tekniği bulundu) düzgün yıkama kedi küçük bir araştırma yaptım. Ben size bir link gönderdi ve üzerinde düşüncelerinizi var sakıncası var? Bir büyük şey bu e-posta olduğunuz kişiye faydalar açısından o çerçeve için zorlar olmasıdır. e-postalarınızı otomatik olarak çöpe atılan olmadığı için, sen ki tepkiler çok alırsınız "tabii, bize gönderin." Bu bir bağlantı garanti etmez, ancak içerik harika ise, çok iyi bir dönüşüm oranı elde edersiniz. Son bir not bile sürece bir diyalog açmak olarak ilk e-postada içerik bahsetmek zorunda kalmamasıdır. uzun vadeli bir ilişki kurmaya burada amaç, sadece bir bağlantı almıyor olmalıdır. Yolu # 2: Kısa olun Ben temelde şablonları kopya pazarlamacılar bahsetmiştim. Şimdi o hor ve ekstra mil gitmek için ellerinden geleni pazarlamacılar bahsetmek istiyorum. Sen onlardan biri olabilir. Ben pazarlamacı bu tür seviyorum, ama bir kaç ortak hata yaparlar. Bir onların e-postalar yapmak olduğunu yol çok uzun. Eğer e-postaların bir gün yüzlerce alır birisi e-posta ediyorsanız, onlar 2.000 kelimelik e-posta okuma 10 dakika geçirmek için zamanımız yok. Tüm bu çalışmadan sonra, e-posta çöpe sona erecek. dur "bağlantısını sağlayabilecek" amacıyla kişisel hikayeler tıkmak için çalışıyorsanız. Bunun yerine, sadece en önemli nokta bulunmaktadır. Gerçekten ilginç varsa, bunu genişletmek için bir davetiye ile cevap alırsınız. İyi bir e-posta uzun. 200 kelime altında olmalıdır Çoğu durumda 4-6 cümle arıyoruz.

 Way # 3: Too Much for Work sorma Dur Birisi sokakta sana geliyor ve bunların bir resim çekmek isterse, çoğu zaman muhtemelen kabul edeceğiz. Onlar bir saat onlar için tam bir photoshoot yapmak istedi ama eğer, tabii ki evet demek asla. Burada mesele devamını, sormak için bunu elde etmek daha az muhtemel olmasıdır. konuşmanızda bazı noktada, bir bağlantı için sormak gerekir. Ama bunu yapmak için birçok farklı yolu vardır. Ne yazık ki, pek çok bağlantı istekleri böyle gidin: (Bağlantı): İşte benim içeriğine link. Eğer herhangi bir yerde sitenizde gelen kendisine bağlı eğer gerçekten takdir ediyorum. Bu gerçekten kötü neden görüyor musun? Bir soran var çok iş. İlk olarak, blogger içeriğinize bakmak gerekiyor. Etrafında hiçbir yolu yoktur. Sonra, onların eski mesajları aramak ve konuyla alakalı olanı bulmalıyız. Sonra , o post link için uygun bir alan bulmak gerekir. Eğer gerçekten iyi bir dostsun sürece, neden herkes bu evet derdi? Bu dönüşüm oranı kokuyor bir nedeni var. Sakin olun: anında dönüşüm oranı daha kolay bağlantı kurmak yaparak gitmek yapabilirsiniz. İşte bunu yapabilir birkaç yolu vardır: içeriğinize bir bağlantı gerçekten iyi uyuyor blogger web sitesinde, belirli bir sayfayı sağlamak. içerik hala mantıklı şekilde ihtiyaç duyulan herhangi bir metin yazmak. Bir Infographic tanıtımını yapıyorsanız, onlara bir embed kodu göndermek için sunuyoruz. Onlara kullanmak (onları yapabilir gelecekteki sonrası fikir vermek harika doğal içeriğe bir bağlantı içerir). onlar bir bağlantı eklemek için izin verirseniz yazdıkları eski yazıyı düzenlemek ve geliştirmek için sunuyoruz. onlar sadece kopyalayıp sonrası yapıştırın böylece onları bitmiş HTML kodunu gönderin. Bunlar sadece birkaç yolu vardır. Onların hayatlarını kolaylaştırmak için başka yollar düşünüyorsanız, bunu. Way # 4: Hedefleme Dönüşüm Oranları İçin Çok Önemli olan dönüşüm oranı% 0 olduğundan emin olmak için kolay bir yolu var ... yanlış kişilere e-postalar gönderin. Eğer kedi yıkama hakkında yazdı ama ev geliştirme blogcular link almak kalkışacak olursanız, onu, tabii ki, hiçbir bağlantıları olsun istiyorum. Ama bu açıktır. Çoğu pazarlamacılar kendi hedefleme ile ince hata yaparlar. Örneğin, ortak danışma gibi araçları kullanarak irtibata blogcular bulmaktır BuzzSumo .

Kötü tavsiye değil, ama sen senin aklında hedefleme tutmak gerekir. Diyelim ki sosyal medya pazarlama bir rehber yazdı diyelim. Sadece yazarsanız "pazarlama," Sen, SEO blogcular olsun sosyal medya pazarlama blogcular olmayan reklam blogcular, satış blogcular, ve daha birçok ücretli olacak. Your Link İnşaat Dönüşümler Boost 4 alışkanlıklar | sej Bunlardan 500 e-posta göndermiş, kesinlikle bazı yanıtları ve bağlantılar olsun istiyorum. o bile onlar hakkında yazmak bilmiyorum olduğu açıktır, çünkü Ancak, çoğu basitçe e-posta silecektir. Orada olmayan bir doğrudan ilişkili niş bir blogger bir bağlantı için sormak isteyebilirsiniz bazı istisnalar vardır, ama onlara da akıl açıklayan çok net olması gerekir. Yüksek dönüşüm oranları istiyorsanız, insanların bir yüksek hedefli listesi gerekir aslında size bağlayabilirsiniz. senin ilgisiz kişileri filtrelemek listeye-İt'll size zaman kazandırabilir ve olsun bağlantıların sayısı üzerinde bir etkisi yapmaz. Sonuç Zaten trafik ton ile bir site yoksa, sürekli bağlantı kurma kampanyaları yürütmek gerekir.
 Çok açıktır ki, daha iyi dönüşüm oranı, bir sonucu olarak alırsınız daha fazla trafik ve daha az zaman sizin kampanyalarına harcamak gerekir. Ben senin bağlantı kurma dönüşüm oranlarını artırma bu dört yolu paylaştı nedeni budur. Hepsini uygularsanız, ortalama pazarlamacı alır ne çift veya üçlü bir dönüşüm oranı elde etmek mümkündür. Bu bir var büyük kısa ve uzun vadede fark. Sana eyleme bu taktik herhangi koyduk ve onlar sizin için çalıştık nasıl olup olmadığını duymak isteriz. Eğer herhangi bir sorun yaşadım, çok bana bu hakkında bir yorum bırakın ve ben doğru yönde işaret çalışacağım.